Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych | wydawnictwowam.pl
Darmowa dostawa od 99 zł Mando.pl » Katechizmy »
+48 126293260 Pn-Pt 8.00-16.00
Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych / Outlet

Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych

książka
Anna Ryłko-Kurpiewska

Nota o książce

Celem tej książki jest przede wszystkim ukazanie metod i technik pozyskiwania dzieci w reklamach, a także analiza wpływów, jakie komunikaty te wywierają na postawy i sposób wartościowania małych odbiorców.

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2008
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
214
Wymiary: 
140x235 mm
Waga: 
0.35 kg
ISBN: 
978-83-7326-481-6
27,90 zł
taniej 10%
31,00 zł
cena det. za
egz.
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,52 zł

Powiadom mnie o dostępności

Produkt chwilowo niedostępny
Koszty dostawySprawdź
powyżej 99 złod 0 zł
InPost Paczkomat 24/712.50 zł
Kurier InPost12.50 zł
Pocztex19.50 zł
Odbiór w punkcie16.50 zł
Kurier FedEx19.90 zł
Odbiór osobisty0 zł
Pliki do pobrania0 zł

Ostatnio przeglądane

Sumienność Umiejętności ważne w życiu - Umiejętności ważne w życiu, Agnes de Bezenac, Salem de Bezenac
Agnes de Bezenac, Salem de Bezenac
książka
Pokój wam Modlitewnik czarny - Modlitewnik, ks. Tomasz Bielski SAC
ks. Tomasz Bielski SAC
książka
Możesz wychowywać Dla tych, którym nie jest wszystko jedno - Dla tych, którym nie jest wszystko jedno, Stanisław Sławiński
Stanisław Sławiński
książka
Matka Teresa z Kalkuty - Droga do świętości, Roberto Allegri
Roberto Allegri
ebook
Boski Bullet Book - Poczuj miętę do Słowa, Jagoda Kwiecień
Jagoda Kwiecień
książka
Modlitwa Poradnik dla tych, którzy (nie) lubią się modlić - Poradnik dla tych, którzy (nie) lubią się modlić, Dariusz Piórkowski SJ
Dariusz Piórkowski SJ
książka
AMDG
prezenty
Plakaty
WAM dla biznesu