Twój koszyk jest pusty.
Czas pusty
Analiza treści programów telewizyjnych czterech nadawców polskich
książka
red. Aleksandra Gała, Iwona Ulfik-Jaworska
wydawca:
Wydawnictwo KULNota o książce
Książka jest zbiorem artykułów dotyczących wpływu telewizji na rozwój człowieka, a dokładniej analizy jednostek przekazu treści: obrazów, sekwencji obrazów o spójnym znaczeniu oraz całych audycji. Zespół, kierowany przez Panią Profesor Marię Braun-Gałkowską, podjął próbę przeanalizowania treści programów emitowanych przez czterech najczęściej oglądanych nadawców: TVP 1, TVP 2, Polsat oraz TVN.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.
Szczegółowe dane
Wydanie:
pierwszeRok wydania:
2006Oprawa:
miękkaLiczba stron:
210Wymiary:
145x205 mmWaga:
0.34 kgISBN:
837-36-3410-000-5Redaktor
Tytuły tych samych autorów
17,10 zł
taniej 10%
19,01 zł
cena det. za
egz.najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,10 zł
Wysyłka w poniedziałek
Darmowa dostawa od 99 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawySprawdź
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł