
Najczęstsze pytania (FAQ)
- Czy mogę kupić produkty na miejscu?
Tak, zapraszamy do naszej księgarni w Krakowie ul. Kopernika 26.
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, po odbiór zapraszamy do naszej księgarni w Krakowie (ul. Kopernika 26). Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia.
- Otrzymałem wadliwy/inny towar co robić?
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia, że towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony podczas transportu lub niezgodny z towarem zawartym w zamówieniu. Więcej informacji w zakładce Regulamin - Reklamacje.
- Czy do zamówionych towarów otrzymam fakturę VAT lub rachunek?
Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
- Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Tak. Na prośbę klienta możemy zmienić złożone zamówienie. Najlepiej zadzwonić do księgarni wysyłkowej lub skontaktować się z nami drogą mailową: zamowienia@wydawnictwowam.pl
- Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?
Na stronie logowania w sekcji „Nie pamiętam hasła” należy wpisać swój adres e-mail i kliknąć przycisk "Wyślij nowe hasło" - w tym momencie na twoją skrzynkę pocztową zostanie wysłane przypomnienie z hasłem.
- W jakim miejscu mam wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy należy wpisać w ramce pod wybranym asortymentem (Koszyk na zakupy) i kliknąć "Zastosuj", żeby zadziałał.
- Jak długo muszę czekać na zamówiony towar?
Jeśli złożysz zamówienie do godz. 12.00 z dostawą w Polsce to przesyłkę otrzymasz najpóźniej za 3 dni robocze.
- Czy zamówiony przez mnie towar może być wysłany jako prezent?
Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni sposób dostawy (Wyślij jako prezent) i wskażesz rodzaj papieru do opakowania. My zapakujemy i wyślemy pod wskazany adres.
- Czy za zapakowanie prezentu muszę dodatkowo zapłacić?
Nie. Jedyną opłatą jest koszt wysyłki kurierem.
- Czy towar z jednego zamówienia może zostać podzielony i wysłany w dwa różne miejsca?
Tak, istnieje taka możliwość, jednak mogą zostać doliczone dodatkowe koszty przesyłki.
- Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?
Tak. Fakturę z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) oferujemy dla: firm, instytucji publicznych, bibliotek oraz szkół. Aby otrzymać taką fakturę należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
- Kiedy najpóźniej mogę odesłać towar, jeśli chcę odstąpić od umowy?
Masz na to 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru.
- Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na konto bankowe w przypadku zwrotu towaru?
W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) Wydawnictwo WAM niezwłocznie odda ci pieniądze za zamówienie.