Deon.pl Darmowa dostawa już od 75 zł
Zadzwoń +48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-18.00
Najczęstsze pytania (FAQ)

Najczęstsze pytania (FAQ)

  1. Czy mogę kupić produkty na miejscu?

    Tak, zapraszamy do naszej księgarni w Krakowie ul. Kopernika 26.

  2. Czy mogę odebrać towar osobiście?

    Tak, po odbiór zapraszamy do naszej księgarni w Krakowie (ul. Kopernika 26). Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia.

  3. Otrzymałem wadliwy/inny towar co robić?

    Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia, że towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony podczas transportu lub niezgodny z towarem zawartym w zamówieniu. Więcej informacji w zakładce Regulamin - Reklamacje.

  4. Czy do zamówionych towarów otrzymam fakturę VAT lub rachunek?

    Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

  5. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

    Tak. Na prośbę klienta możemy zmienić złożone zamówienie. Najlepiej zadzwonić do księgarni wysyłkowej lub skontaktować się z nami drogą mailową: [email protected]

  6. Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

    Na stronie logowania w sekcji „Nie pamiętam hasła” należy wpisać swój adres e-mail i kliknąć przycisk "Wyślij nowe hasło" - w tym momencie na twoją skrzynkę pocztową zostanie wysłane przypomnienie z hasłem.

  7. W jakim miejscu mam wpisać kod rabatowy?

    Kod rabatowy należy wpisać w ramce pod wybranym asortymentem (Koszyk na zakupy) i kliknąć "Zastosuj", żeby zadziałał.

  8. Jak długo muszę czekać na zamówiony towar?

    Jeśli złożysz zamówienie do godz. 12.00 z dostawą w Polsce to przesyłkę otrzymasz najpóźniej za 3 dni robocze.

  9. Czy zamówiony przez mnie towar może być wysłany jako prezent?

    Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni sposób dostawy (Wyślij jako prezent) i wskażesz rodzaj papieru do opakowania. My zapakujemy i wyślemy pod wskazany adres.

  10. Czy za zapakowanie prezentu muszę dodatkowo zapłacić?

    Nie. Jedyną opłatą jest koszt wysyłki kurierem.

  11. Czy towar z jednego zamówienia może zostać podzielony i wysłany w dwa różne miejsca?

    Tak, istnieje taka możliwość, jednak mogą zostać doliczone dodatkowe koszty przesyłki.

  12. Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

    Tak. Fakturę z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) oferujemy dla: firm, instytucji publicznych, bibliotek oraz szkół. Aby otrzymać taką fakturę należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

  13. Kiedy najpóźniej mogę odesłać towar, jeśli chcę odstąpić od umowy?

    Masz na to 14 dni od daty odebrania zamówionego towaru.

  14. Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na konto bankowe w przypadku zwrotu towaru?

    W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) Wydawnictwo WAM niezwłocznie odda ci pieniądze za zamówienie.

dacierade.pl
jaksiemodlic.pl
jaksiespowiadac.pl
swiecinapomoc.pl