Edukacja autorska w szkołach publicznych w Polsce
Nota o książce
Jaka jest współczesna szkoła polska? Czy można zaufać kompetencjom polskich nauczycieli szkół publicznych i niepublicznych? Co zrobić, aby szkoła była nie tylko miejscem stresu i frustracji, ale przede wszystkim miejscem radości i uczenia się? Oto niektóre z pytań, jakie mogą pojawić się podczas lektury tej książki poświęconej nauczycielskim, autorskim projektom edukacyjnym. Książkę tworzą cztery rozdziały, z których pierwszy dotyczy edukacji w okresie transformacji ustrojowej w Polsce. Drugi rozdział opisuje podstawy prawne funkcjonowania programów autorskich w szkołach publicznych. W trzecim rozdziale Autorka skoncentrowała się na problematyce innowacji pedagogicznych w szkołach publicznych w Polsce dokonując analizy narracji nauczycielskich na trzech poziomach nauczania - edukacja wczesnoszkolna, wyższe klasy szkoły podstawowej oraz szkoły średnie. W ostatnim rozdziale została poruszona problematyka funkcjonowania nauczycielskich programów innowacyjnych w szkołach publicznych w Polsce u progu kompleksowej reformy edukacji.
Towar z kategorii Outlet
Publikacja może zawierać następujące uszkodzenia: porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia kartek, zżółknięte strony itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Liczba egzemplarzy ograniczona.