Zrozumieć Rogersa
Nota o książce
Pozycja, która nie tylko w przejrzysty i przystępny sposób prezentuje myśl pedagogiczną Carla Rogersa, ale i poddaje ją wnikliwym badaniom, ukazując jej wewnętrzną konstrukcję, docierając do podstawowych założeń teoretycznych, ujawniając zawarte w niej paradoksy i śledząc ich implikacje z większą konsekwencją i przenikliwością niż większość dostępnych w Europie (a może i na świecie) prac na ten temat. Książka ta wypełnia niewątpliwie lukę w polskiej literaturze pedagogicznej, przedstawiając brakujące studium teoretyczne koncepcji pedagogicznych Rogersa. Może być wykorzystana zarówno przez studentów poszukujących obszerniejszego źródła wiedzy na temat szczegółowych zagadnień pedagogiki rogersowskiej, jak i przez naukowców poszukujących analitycznych opracowań dla własnej pracy badawczej.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.