Zarządzanie wiedzą i innowacjami | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Zarządzanie wiedzą i innowacjami / Outlet

Zarządzanie wiedzą i innowacjami

książka
Jerzy Baruk
wydawca: 
Wydawnictwo Adam Marszałek

Nota o książce

Książka stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.

Przeznaczona jest dla pracowników naukowych, studentów wyższych uczelni wydziałów ekonomicznych i zarządzania, doradców, menedżerów organizacji gospodarczych oraz przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, zajmujących się kształtowaniem polityki rozwojowej i innowacyjnej.

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2006
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
408
Wymiary: 
170x240x25 mm
Waga: 
0.86 kg
ISBN: 
978-83-7441-406-7
34,20 zł
taniej 10%
38,00 zł
cena det. za
egz.
Zamów do 12.00 - wysyłka dziś
Darmowa dostawa od 99 zł
Produkt dostępny w magazynie
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy