Wybrane aspekty komunikacji społecznej | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Wybrane aspekty komunikacji społecznej / Outlet

Wybrane aspekty komunikacji społecznej

książka
red. Mirosława Wawrzak-Chodaczek
wydawca: 
Wydawnictwo Adam Marszałek

Nota o książce

Monografia naukowa Mirosławy Wawrzak-Chodaczek dotyczy aktualnego i ważnego zagadnienia, jakim jest wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w komunikacji społecznej. Elementem łączącym pracę jest analiza różnorodnych aspektów procesów komunikowania się, m.in. urzeczywistniania procesów komunikacji w oparciu o globalną sieć komputerową - Internet. Autorka redakcji pracy stara się pokazać różnorodność form interakcji społecznych, jakie zachodzą w kontekście sieci, a także zaprezentować bogactwo aspektów realizacji procesów komunikacji.

Obcowanie z kulturą, a także przyswajanie wartości kulturowych odbywa się w procesie komunikacji społecznej drogą wymiany informacji. Proces ten realizowany z wykorzystaniem technologii informacyjnych w relacjach on-line staje się podstawą orientacji w otoczeniu i porozumiewaniu się odbiorców współczesnej kultury, a także dominującym sposobem jej artykulacji.

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2007
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
216
Wymiary: 
165x240 mm
Waga: 
0.47 kg
ISBN: 
978-83-7441-490-6
Redaktor
Mirosława Wawrzak-Chodaczek
32,00 zł
cena det. za
egz.
Dostawa już od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0.00 zł
pliki do pobrania0.00 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy