Współpraca szkoły z rodziną
Nota o książce
Niniejsza publikacja przedstawia propozycje optymalizacji współpracy szkoły specjalnej i rodziny w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim.
Może być przydatna dla osób zarówno zawodowo zajmujących się wychowaniem i nauczaniem dzieci upośledzonych umysłowo, jak i przygotowujących się do takiej pracy. Przede wszystkim jednak może być przewodnikiem dla nauczycieli, którzy nie mają jeszcze dużego doświadczenia we współpracy z rodzicami dziecka upośledzonego umysłowo.
Może być takie użyteczna dla tych pedagogów, którzy nie są zadowoleniu z dotychczasowych sposobów współdziałania z rodzicami, zwłaszcza mającymi obojętny lub negatywny stosunek do szkoły. (Fragment Wprowadzenia)
Publikacja składa się z siedmiu rozdziałów:
- Podstawowe środowiska wychowawcze oraz ich współpraca w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dzieci,
- Zjawisko upośledzenia umysłowego w stopniu lekkim,
- Rola rodziny i szkoły w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dzieci z lekkim upośledzeniem umysłowym,
- Konceptualizacja i realizacja własnych badań empirycznych,
- Uwarunkowania rozwoju dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim,
- Współpraca szkoły specjalnej z rodziną w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim,
- Stosowane i postulowane działania służące zaspokajaniu potrzeb rozwojowych uczniów upośledzonych w stopniu lekkim.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.