Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce | wydawnictwowam.pl
Darmowa dostawa od 99 zł Mando.pl » Katechizmy »
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce / Outlet

Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce

Próba oceny z perspektywy teologii moralnej
książka
Adam Zadroga
wydawca: 
Wydawnictwo KUL

Nota o książce

Do istotnych osiągnięć rozprawy należy całościowe ujęcie polskiej etyki biznesu i usystematyzowanie licznych poglądów wypowiadanych w tej dziedzinie. Autor przedstawił różne opcje jej uprawiania i wskazał na zalety oraz wady tych różnych ujęć. Jednocześnie dążąc do wypracowania wspólnych kryteriów, podjął się analizy zastosowania podstawowych zasad życia społecznego w ocenie sfery ekonomii. Otwierając potencjalnego Czytelnika na potrzebę przyjęcia ekonomii bezinteresowności, Adam Zadroga pomaga lepiej zrozumieć przesłanie encykliki Benedykta XVI Caritas in veritate, w której Ojciec Święty przypomina, że "ekonomia [...] potrzebuje etyki dla swego poprawnego funkcjonowania; nie jakiejkolwiek etyki, lecz etyki przyjaznej osobie" (nr 45).

prof. Andrzej Derdziuk OFMCap, z Wprowadzenia

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2009
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
256
Wymiary: 
170x240 mm
Waga: 
0.55 kg
ISBN: 
978-83-7363-917-1
27,00 zł
taniej 10%
30,00 zł
cena det. za
egz.
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,57 zł

Powiadom mnie o dostępności

Produkt chwilowo niedostępny
Koszty dostawySprawdź
powyżej 99 złod 0 zł
InPost Paczkomaty 24/710.50 zł
Pocztex10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
AMDG
prezenty
Plakaty
WAM dla biznesu