Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce / Outlet

Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce

Próba oceny z perspektywy teologii moralnej
książka
Adam Zadroga
wydawca: 
Wydawnictwo KUL

Nota o książce

Do istotnych osiągnięć rozprawy należy całościowe ujęcie polskiej etyki biznesu i usystematyzowanie licznych poglądów wypowiadanych w tej dziedzinie. Autor przedstawił różne opcje jej uprawiania i wskazał na zalety oraz wady tych różnych ujęć. Jednocześnie dążąc do wypracowania wspólnych kryteriów, podjął się analizy zastosowania podstawowych zasad życia społecznego w ocenie sfery ekonomii. Otwierając potencjalnego Czytelnika na potrzebę przyjęcia ekonomii bezinteresowności, Adam Zadroga pomaga lepiej zrozumieć przesłanie encykliki Benedykta XVI Caritas in veritate, w której Ojciec Święty przypomina, że "ekonomia [...] potrzebuje etyki dla swego poprawnego funkcjonowania; nie jakiejkolwiek etyki, lecz etyki przyjaznej osobie" (nr 45).

prof. Andrzej Derdziuk OFMCap, z Wprowadzenia

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2009
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
256
Wymiary: 
170x240 mm
Waga: 
0.55 kg
ISBN: 
978-83-7363-917-1
Autor
Adam Zadroga
24,00 zł
taniej 20%
30,00 zł
cena det. za
egz.
Dostawa już od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex Kurier 48od 10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
stacje ORLEN10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy