Współczesne modele kształcenia nauczycieli przedszkola
Nota o książce
W książce skupiono się na aktualnych formach kształcenia nauczycieli przedszkola, jednak dla uwypuklenia problemu kształcenia nauczyciela w bardzo dużym uproszczeniu prześledzono jego wcześniejsze formy. Badania nauczycieli reprezentujących różne formy kształcenia oraz podnoszących poziom swojego wykształcenia (do studiów licencjackich bądź magisterskich) przeprowadzono w latach 1995 – 1999.
Podręcznik podzielono na siedem rozdziałów, w których poruszono m.in. zagadnienia okresu dzieciństwa i jego znaczenia w rozwoju człowieka w poglądach filozofów i pedagogów, przyjrzano się współczesnemu przedszkolu będącemu elementem systemu edukacyjnego, przeanalizowano start zawodowy badanych nauczycieli, opisano rolę nauczyciela z wykształceniem akademickim w przedszkolu oraz przedstawiono pożądany obraz nauczyciela przedszkola we współczesnych rozważaniach teoretycznych i wskazaniach metodycznych.
Książka powinna znaleźć odbiorców wśród studentów pedagogiki przedszkolnej oraz kadry akademickiej, która może kontynuować badania nad kształceniem nauczycieli przedszkola.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.