Współczesna recepcja myśli Elżbiety Róży Czackiej
Nota o książce
Publikacja składa się z dwóch części. W pierwszej z nich zostały przedstawione ogólne zagadnienia związane z nauczaniem rysunku niewidomych dzieci wraz z oceną aktualnego stanu nauczania i analizą różnic pomiędzy poznawaniem wzrokowym i bezwzrokowym w nauczaniu dzieci niewidomych w związku z rozwijaniem pojęć i wyobrażeń przestrzennych, a także kształceniem orientacji przestrzennej oraz relacji przestrzennych u małego dziecka.
Część druga poświęcona jest sformułowaniu celów dydaktyczno-wychowawczych, założeń metodycznych i stosowanych technik tworzenia i wykorzystywania rysunków wypukłych w nauczaniu dzieci niewidomych.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.