Wartości w komunikacji różnych grup społecznych | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Wartości w komunikacji różnych grup społecznych / Outlet

Wartości w komunikacji różnych grup społecznych

książka
red. nauk. Marzena Baryluk, Mirosława Wawrzak-Chodaczek
wydawca: 
Wydawnictwo Adam Marszałek

Nota o książce

O wartościach tkwiących w komunikacji zdajemy sobie sprawę chyba wszyscy, choć rzadko o tym mówimy. Dzięki językowi, komunikacji mamy szansę zrozumienia innych i świat, a także wyrażenia siebie samych. Poprzez to, co mówimy i jak się zachowujemy, dajemy znać, kim jesteśmy i za czym się opowiadamy. Zachowania komunikacyjne są wyrazem naszych wartości. 

Wartości to wszystko to, czego pragniemy, co jest godne, by o to zabiegać. Wartością może być idea czy przedmiot, którym przypisujemy ważną rolę. Wartościowanie zamienia się w zależności od przemian życia społecznego i kultury. Co dla nas, ludzi dzisiejszych, dla różnych grup społecznych, jest wartością? Jakie wartości tkwią w komunikowaniu się? Jakie wartości wynikają z komunikowania się poszczególnych grup społecznych? I co z tego wynika dla pedagogów? Ten zbiór to próba odpowiedzi na te i podobne pytania.

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2009
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
396
Wymiary: 
160x225 mm
Waga: 
0.73 kg
ISBN: 
978-83-7611-562-7
Red. naukowa
Marzena BarylukMirosława Wawrzak-Chodaczek
36,00 zł
cena det. za
egz.
Dostawa już od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0.00 zł
pliki do pobrania0.00 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy