Trwałość i zmiana w pedagogice specjalnej
Nota o książce
Książka jest próbą syntetycznego zaprezentowania najważniejszych wydarzeń w dziejach Katedry, jak i poznania znaczenia tradycji dla ewolucji nauki pedagogiki specjalnej.
W części pierwszej zatytułowanej Historia i współczesność pedagogiki specjalnej zawarto historię i teraźniejszość pedagogiki specjalnej. Omówiono jej metody badawcze i procedury usprawniania osób niepełnosprawnych. Przedstawiono rozwój jej subdyscyplin. W części drugiej - Niepełnosprawność jako egzystencjalne doświadczenie człowieka - prezentuje się znaczenie niepełnosprawności z perspektywy dotkniętej nią osoby. W części trzeciej - Edukacja osób niepełnosprawnych opisano problemy kształcenia - nauczania i uczenia się osób niepełnosprawnych w systemie szkolnictwa integracyjnego i otwartego. (Fragment wstępu)
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.