Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych
Nota o książce
Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. (...) Całość pracy składa się z ośmiu (...) rozdziałów. Zostały one usystematyzowane zgodnie z przyjętą typologią sytuacji trudnych (...). Ich objętność znacząco się różni. Rozbieżności te są wynikiem subiektywnego nastawienia autora do analizowanych problemów. (Fragment książki)
Podjęta problematyka dotyczy między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.