Socjopedagogiczne uwarunkowania procesów identyfikowania
Nota o książce
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Obszerna analiza literatury przedmiotu ma na celu ukazanie szerokiego obszaru zmiennych oraz teorii możliwych do wykorzystania w badaniach w obszarze pedagogiki zdolności. Badania własne autorki pozwoliły na opis stanu praktyki edukacyjnej. Podjęty w książce problem jest próbą upominania się o prawa dzieci do rozwoju ich zdolności niezależnie od statusu społecznego. Chodzi o niemałą grupę zdolnych, liczącą do 25-30% całej populacji, a w praktyce – o wszystkich uczniów, aby rozwój ich zainteresowań był możliwy w ramach powszechnie dostępnej edukacji. Problem może być rozwiązany tylko poprzez jednoczesne wystąpienie regulacji systemowych oraz działań pedagogicznych oddolnych. Udane rozwiązania w tym obszarze istnieją w krajach o ustabilizowanej tradycji ładu demokratycznego.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.