Rozwijanie zdolności uczenia się
Nota o książce
Jednym z podjętych zadań w obszarze projektu było zaproszenie do namysłu nad tworzeniem krytycznej przestrzeni dla „uczenia uczenia” oraz myśleniu o uczniu i nauczycielu w kulturze uczenia się w klasie szkolnej, pedagogów z różnych ośrodków akademickich w Polsce. Efektem wspólnej debaty jest prezentowany tom. Podjęte przez autorów publikacji wątki łączy jeden kluczowy problem: rozwijanie zdolności uczenia się w kulturze klasy szkolnej. Tom wyraźnie dzieli się na dwie części: pierwszą z nich stanowią konteksty, a w nich dwa wątki: nauczyciel i uczeń w kulturze uczenia się oraz myślenie o „uczeniu uczenia”. W drugiej części autorzy poruszają różne wątki. Wszystkie kwestie koncentrują się wokół osi: o możliwościach i problemach samoregulowanego uczenia. Książka zatem rozwija wątek zdolności uczenia się, pokazując różne odsłony myślenia o uczeniu się.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.