Przemoc i zdrowie w obrazach telewizyjnych
Nota o książce
Telewizja wkroczyła do ludzkiego życia późno, bo zaledwie w połowie ubiegłego wieku, ale w krótkim czasie stała się codziennym towarzyszem człowieka. Jej olbrzymia siła oddziaływania sprawia, że postawy są w coraz większym stopniu przez nią kształtowane.
Czy obecny system edukacyjny jest przygotowany na spełnienie swoich zadań pedagogicznych, społecznych, politycznych, kulturalnych i ekonomicznych, czy też rolę wychowawczą przejmują współczesne media elektroniczne w postaci telewizji, komputerów i telefonów komórkowych? (Fragment Wstępu)
Publikacja jest wynikiem podjętej przez Autorów analizy programów telewizyjnych pod kątem ich treści edukacyjnej, którą zawierają, niezależnie od intencji twórców i ich wpływu na młodych odbiorów.
Książka składa się z dwóch części:
- Widz telewizyjny w ponowoczesnym świecie,
- Obraz telewizyjny jako przestrzeń kultury zdrowia,
w ramach których Autorzy poruszają następujące zagadnienia:
- Telewizja jako element kształtowania postaw życiowych odbiorców,
- Telewizja – szansa czy zagrożenie,
- Pedagogiczne wymiary telewizji,
- Zdrowie dla wszystkich – aktualność tematu, jako znaczenie pedagogiczne i społeczne,
- Wokół triady: zdrowie – wartość – telewizja,
- Zdrowie dzięki telewizji, czyli wielkie wychowawcze udawanie? Trudne pytania do (nie)dojrzałych rodziców.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.