Posłannictwo twórców przekazu medialnego w świetle nauczania Jana Pawła II
Nota o książce
Książka stanowi zbiór rozważań, których celem jest ukazanie odpowiedzialności twórców przekazu medialnego, a także wskazanie na realizacje ich misji, dzięki której rozwijają się oni sami jako osoby i służą dobru ludzkości.
Struktura publikacji opiera się na czterech rozdziałach. Rozdział pierwszy Współczesny kontekst przekazu medialnego wskazuje na dwa zasadnicze zagrożenia dla przekazu: wewnętrzne, czyli wynikające z samego przekazu, oraz zewnętrzne, związane z czynnikami pozamedialnymi. W rozdziale drugim zatytułowanym: Podmiotowy wymiar przekazu, uwaga została poświęcona osobom zaangażowanym w przekaz. Rozdział trzeci - o Podmiotowym wymiarze przekazu obrazuje jak poszczególne środki przekazu, jako narzędzia, wypływają na człowieka i jego decyzje. Lektura ostatniego rozdziału zatytułowanego: Wezwanie do promocji wartości mediów, pozwala poznać w jaki sposób tworzący przekaz może realizować swoje posłannictwo.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.