Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-17.00
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

książka
Klaudia Cymanow-Sosin
wydawca: 
Petrus

Nota o książce

Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.

Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.

Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.

ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII

Szczegółowe dane

Tom: 
3
Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2020
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
154
Wymiary: 
170x240 mm
Waga: 
0.29 kg
ISBN: 
978-83-7720-574-7
Seria wydawnicza: 
Osoba i Media
29,00 zł
cena det. za
egz.
Wysyłka w poniedziałek
Darmowa dostawa od 99 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Powiadom mnie o dostępności

powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy