Nota o książce
W edukacji kulturalnej osobiste przeżycie odgrywa szczególną rolę. Bez niego trudno mówić o pełnym odbiorze kultury. Pomocniczych metod dostarczyć tu może niewątpliwie pedagogika zabawy, która stawia na osobowy kontakt pomiędzy uczestnikami zajęć, uczenie się przez doświadczenie, kreatywne kształtowanie rzeczywistości i samoodpowiedzialność. Pedagogika ta zakłada podejmowanie takich działań edukacyjnych, które umożliwiałyby intuicyjne, oparte na odczuciach, cielesno-zmysłowe i kreatywne, a nie tylko intelektualne, spotkanie z rzeczą, w tym także z kulturą i jej wytworami. Zachęca do uzewnętrzniania wrażeń, wymiany osobistych doświadczeń za pomocą różnorodnych kreatywnych środków wyrazu.
Nauczyciel-animator ma umożliwiać, inspirować i wspierać świadome, twórcze współkształtowanie otoczenia. Potrzebne do tego jest otwarcie się na nowe pomysły, projekty, inicjatywy, nowe rozwiązania. Kreatywność jest podstawą rozwoju kultury. Podmiotowe podejście do jednostki stwarza szansę na kształtowanie osobowego modelu kultury, na wspieranie własnego rozwoju uczestników, jak i przygotowanie ich do dialogu i współpracy z innymi.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.