Pedagogiczne działania nauczycieli szkół specjalnych na I etapie edukacji
Nota o książce
Staranna, wielostronna, rzetelna ewaluacja autorskiego programu kształtowania i korekcji pojęć społeczno-przyrodniczych oparta jest na bogatym, zabawowym, inspirującym do aktywności umysłowej, emocjonalno-motywacyjnym materiale lingwistycznym z badań uczniów w okresie wczesnoszkolnym. Jest dobrym prognostykiem dalszych osiągnięć kompetencyjnych uczniów. Praktyczna użyteczność programu nauczania, potwierdzona pozytywnymi opiniami sędziów kompetentnych, daje wystarczającą podstawę do dalszych czynności wdrożeniowych wykorzystujących dużą potencjalną wrażliwość, gotowość i dojrzałość badanych dzieci do dalszej edukacji według kreatywnych propozycji metodycznych zawartych w opracowanym programie nauczania.
Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Władysława Dykcika
Publikacja składa się z pięciu części:
- Problematyka kształtowania operacji umysłowych w literaturze pedagogiczno-psychologicznej,
- Edukacja wczesnoszkolna dziecka niepełnosprawnego intelektualnie,
- Metodologia badań empirycznych,
- Pedagogiczna charakterystyka uczniów klasy I szkoły specjalnej,
- Efektywność kształtowania operacji umysłowych uczniów z zaburzeniami intelektualnymi klas I-III – analiza i ocena badań własnych.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.