Pedagog specjalny w procesie edukacji, rehabilitacji i resocjalizacji
Nota o książce
Książka ukazuje się w momencie burzliwego rozwoju pedagogiki specjalnej, traktowanej jako dziedzina posiadająca liczne powiązania i będąca pod wpływem zmian zachodzących w obrębie innych dyscyplin nauki, takich jak psychologia, medycyna i etyka. Można zatem stwierdzić, że książka odzwierciedla w dużym stopniu postęp, jaki dokonuje się obecnie w pedagogice specjalnej i na jej styku z dziedzinami pokrewnymi. Z tych względów zasługuje ona na polecenie potencjalnym czytelnikom, głównie pedagogom, zarówno teoertykom, jak i praktykom, studentom kierunków pedagogicznych oraz nauczycielom i rodzicom dzieci specjalnej troski.
Z recenzji prof. dra hab. Mieczysława Radkochońskiego
Część pierwsza (Pedagog specjalny w procesie edukacji, rehabilitacji i resocjalizacji) obejmuje głównie teksty referatów wygłoszonych w sesjach plenarnych. Część druga (Kompetencje pedagoga specjalnego – aktualne wyzwania teorii i praktyki), zawiera teksty przygotowane przez uczestników sekcji problemowych naukowej konferencji, zorganizowanej przez Zakład Psychopedagogiki Specjalnej UMCS w dniach 19-20 października 2006 roku na temat: „Pedagog specjalny w procesie edukacji i rehabilitacji – teraźniejszość i przyszłość”.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.