Nowe teorie twórczości
Nota o książce
Publikacja stanowi zbiór referatów i komunikatów wygłoszonych na I Sesji Naukowo-Metodycznej, zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Kreatywności w dniach 12-14 października 2001 roku w Krakowie.
Składa się ona z dwóch części, w których znalazły się artykuły poświęcone między innymi analizie poglądów polskich pedagogów społecznych na postawę twórczości i twórczość (Krzysztof J. Szmidt) oraz twórczości w trzech wymiarach: poziomów, czasu i różnic jakościowych (Edward Nęcka), a także artykuły przedstawiające:
- problematykę zdolności i uzdolnień twórczych (Stanisław Popek),
- heurystyczną wymowę powtórzeń (Andrzej Górski),
- model uzdolnień, na który składają się sfery: zdolności percepcyjno-wykonawczych, zdolności intelektualnych i cech osobowości (Michał H. Chruszczewski),
- problematykę interpretacji dzieł (Małgorzata Muszyńska),
- przyczyny, które doprowadziły do zanegowania lub zapomnienia ważnych dzieł w historii (Cezary W. Domański),
- problematykę uczniów zdolnych z syndromem nieadekwatnych osiągnięć (SNO)(Beata Dyrda),
- problem osobowościowych uwarunkowań ustosunkowania się do wytworów twórczości (Ryszarda Ewa Bernacka),
- wpływ doświadczenia przez nauczyciela formy zmierzającej do rozwijania twórczości, na postrzeganie uczniów i włączenie kreatywności w zestaw cech preferowanych (Renata Wiechnik),
- problematykę wykorzystania treningu twórczości i intuicji w pracy z uczniami dyslektycznymi (Ewa Bodnar).
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.