Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury? | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury? / Outlet

Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?

książka
red. Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk
wydawca: 
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Nota o książce

Za pojęciem „nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem „uniwersum totalnego monitora” i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie „nowej audiowizualności”.

Publikacja składa się z czterech części poświęconych kulturze audiowizualnej, sztuce, nowym mediom oraz kinu i telewizji.

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2008
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
426
Wymiary: 
170x240 mm
Waga: 
0.88 kg
ISBN: 
978-83-233-2516-1
Redaktor
Eugeniusz WilkIwona Kolasińska-Pasterczyk
39,90 zł
cena det. za
egz.
Dostawa już od 0 zł

Powiadom mnie o dostępności

Koszty dostawy
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0.00 zł
pliki do pobrania0.00 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy