Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury? | wydawnictwowam.pl
Deon.pl Darmowa dostawa już od 0 zł
Zadzwoń +48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-17.00
Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury? / Outlet

Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?

książka
red. Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk
wydawca: 
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Nota o książce

Za pojęciem „nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem „uniwersum totalnego monitora” i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie „nowej audiowizualności”.

Publikacja składa się z czterech części poświęconych kulturze audiowizualnej, sztuce, nowym mediom oraz kinu i telewizji.

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2008
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
426
Wymiary: 
170x240 mm
Waga: 
0.88 kg
ISBN: 
978-83-233-2516-1
Redaktor
Eugeniusz WilkIwona Kolasińska-Pasterczyk
31,92 zł
taniej 20%
39,90 zł
cena det. za
egz.
Darmowa dostawa od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
Poczta Polska, list ekonomiczny0 zł
powyżej 75 złod 0 zł
Pocztex Kurier 48od 8.50 zł
paczkomaty InPost9.50 zł
stacje ORLEN8.50 zł
kioski RUCH8.50 zł
sklepy Żabka8.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
dacierade.pl
jaksiemodlic.pl
jaksiespowiadac.pl
swiecinapomoc.pl