Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły
Nota o książce
Wczytując się w publikację należy stwierdzić, że mamy w każdej z jej czterech częściach do czynienia z intelektualną uczciwością i doświadczeniem zdobytym przy uprawianiu nauki ludzi zajmujących się profesjonalnie dydaktyką na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. (…) Bez cienia wątpliwości stwierdzam, że każdy rozdział w recenzowanej publikacji posiada swoją mądrość, a nie tylko kompilacyjną wiedzę. Mądrość ta jest gwarantem ładu nie tylko w jednostce lekcyjnej, ale także w życiu konkretnej jednostki ludzkiej jako ucznia czy też nauczyciela; a co za tym idzie, prowadzi do ładu społeczeństwa demokratycznego.
ks. dr hab. Adam Solak, prof. APS
Niewątpliwym walorem opracowania jest wskazanie sposobów zastosowania oraz ukazanie szczegółowej egzemplifikacji nauczania Papieża w procesie lekcyjnym. I w tym względzie recenzowana publikacja stanowić będzie bardzo użyteczne narzędzie dla nauczycieli, wychowawców czy katechetów.
dr hab. Alina Rynio