Nota o książce
Powyższa publikacja stawia sobie za zadanie opis uwarunkowań i przebiegu procesu nauki czytania, aby przez budowanie świadomości nauczyciela uczynić jego zachowania szkolne funkcjonalnymi i efektywnymi.
Głownym sposobem wdrażania umiejętności i sprawności czytelniczcych są wykonania językowe w postaci ćwiczeń dla wszystkich składowych czynności czytania. Dlatego w rozprawie opracowuje się zasady konstruowania ćwiczeń w czytaniu i kryteria ich poprawności, zasady doboru tekstów i materiału do ćwiczeń, zasady wyboru struktur językowych do analizy i ich opisów formalnych, semantycznych i funkcjonalnych; reguły przetwarzania wyrażeń językowych i całych tekstów w celu ich zrozumienia.
Metodyce osiągania sprawności i dojrzałości czytelniczej poświęcona jest niniejsza książka.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.