Mechanizmy propagandy
Nota o książce
Prezentowana książka, według założeń jej Autora, ma rozstrzygnąć prawdziwość lub fałszywość hipotezy, wedle której obraz konfliktu w Kosowie, a zwłaszcza informacje w jego fazie przed rozpoczęciem nalotów oraz w początkowym okresie nalotów na Jugosławię w 1999 roku, wykreowany przez prasę drukowaną oraz Internet, miał charakter propagandowy, stanowiąc swoisty środek do „wyprodukowania przyzwolenia” opinii publicznej na wojnę oraz w późniejszym okresie na kontynuowanie rozpoczętych już działań.
Poruszana przez Autora problematyka, może być przydatna dla lepszego zrozumienia procesów kształtowania opinii publicznej za pomocą mediów masowych.
Na publikację składają się cztery rozdziały:
- Konflikt w Kosowie
- Wojna na wizerunki
- Wojna na słowa i obrazy
- Wojna oczyma mediów – różnice w relacjach
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.