Marketing usług edukacyjnych
Nota o książce
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie sposobów oddziaływania na rynek usług edukacyjnych za pomocą metod marketingowych. Praca jest adresowana do studentów oraz absolwentów wydziałów pedagogicznych wyższych uczelni.
Kazimierz Piotr Mazur ukończył studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie również uzyskał stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych na podstawie dysertacji na temat Wpływ czynników intensywnych na stopę wzrostu gospodarczego. Po ukończeniu studiów - do chwili obecnej - prowadzi zajęcia dydaktyczne z różnych dyscyplin ekonomicznych (ekonometrii, ekonomiki, pracy, ekonomiki kształcenia, mikroekonomii i innych) w Uniwersytecie Warszawskim, Akademii Pedagogiki Specjalnej, Wyższej Szkole Menedżerskiej i innych warszawskich uczelniach.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.