Logistyczny łańcuch tworzenia wartości | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Logistyczny łańcuch tworzenia wartości / Outlet

Logistyczny łańcuch tworzenia wartości

książka
Piotr Blaik, Rafał Matwiejczuk
wydawca: 
Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego

Nota o książce

W pracy podjęta została próba zarysowania teoretyczno-metodologicznych aspektów logistycznego łańcucha tworzenia wartości oraz wstępnej identyfikacji jego struktury, w szczególności tworzących tę strukturę procesów logistycznych oraz potencjałów efektów i wartości dodanej. Intencją autorów jest ukazanie kluczowej roli zintegrowanych logistycznych procesów tworzenia wartości realizowanych w ramach przedsiębiorstwa i w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami. Zasadnicze znaczenie ma w tym względzie logistyczny łańcuch tworzenia wartości, umożliwiający rozpoznanie, wytworzenie i dostarczenie właściwej wartości dodanej dla klientów i dla przedsiębiorstwa.

Książka adresowana jest do osób studiujących na różnych poziomach na kierunkach: logistyka, zarządzanie, ekonomia w wyższych uczelniach wszystkich typów, a także do kadry menedżerskiej przedsiębiorstw.

Struktura publikacji opiera się na siedmiu rozdziałach: 

  1. Klasyfikacja i identyfikacja procesów logistycznych; 
  2. Łańcuch wartości oraz kierunki i koncepcje jego modelowania;
  3. Identyfikacja struktury logistycznego systemu tworzenia i transformacji wartości; 
  4. Logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości dodanej; 
  5. Logistyczny łańcuch wartości a konkurencyjności i sukces rynkowy przedsiębiorstwa;
  6. Doskonalenie procesów i umiejętności przedsiębiorstwa związanych z logistycznym łańcuchem tworzenia wartości; 
  7. Współczesne koncepcje zarządzania a logistyka w procesie tworzenia wartości. 

Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2008
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
212
Wymiary: 
165x235 mm
Waga: 
0.39 kg
ISBN: 
978-83-7395-317-8
23,39 zł
taniej 10%
26,00 zł
cena det. za
egz.
Darmowa dostawa od 99 zł

Powiadom mnie o dostępności

powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy