Logistyczny łańcuch tworzenia wartości
Nota o książce
W pracy podjęta została próba zarysowania teoretyczno-metodologicznych aspektów logistycznego łańcucha tworzenia wartości oraz wstępnej identyfikacji jego struktury, w szczególności tworzących tę strukturę procesów logistycznych oraz potencjałów efektów i wartości dodanej. Intencją autorów jest ukazanie kluczowej roli zintegrowanych logistycznych procesów tworzenia wartości realizowanych w ramach przedsiębiorstwa i w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami. Zasadnicze znaczenie ma w tym względzie logistyczny łańcuch tworzenia wartości, umożliwiający rozpoznanie, wytworzenie i dostarczenie właściwej wartości dodanej dla klientów i dla przedsiębiorstwa.
Książka adresowana jest do osób studiujących na różnych poziomach na kierunkach: logistyka, zarządzanie, ekonomia w wyższych uczelniach wszystkich typów, a także do kadry menedżerskiej przedsiębiorstw.
Struktura publikacji opiera się na siedmiu rozdziałach:
- Klasyfikacja i identyfikacja procesów logistycznych;
- Łańcuch wartości oraz kierunki i koncepcje jego modelowania;
- Identyfikacja struktury logistycznego systemu tworzenia i transformacji wartości;
- Logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości dodanej;
- Logistyczny łańcuch wartości a konkurencyjności i sukces rynkowy przedsiębiorstwa;
- Doskonalenie procesów i umiejętności przedsiębiorstwa związanych z logistycznym łańcuchem tworzenia wartości;
- Współczesne koncepcje zarządzania a logistyka w procesie tworzenia wartości.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.