Lean Social Media | wydawnictwowam.pl
Deon.pl Darmowa dostawa już od 0 zł
Zadzwoń +48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-17.00
Nowość
Lean Social Media

Lean Social Media

Szczupłe zarządzanie marką w mediach społecznościowych
książka
Agnieszka Grzechynka
wydawca: 
Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie
przeczytaj: 

Nota o książce

Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.

Książka została napisana żywym i ciekawym językiem (…). Jej czytelnikami będą̨ nie tylko badacze mediów społecznościowych, zainteresowani studenci, ale przede wszystkim książka Agnieszki Grzechynki będzie swego rodzajem kompendium wiedzy i praktycznym przewodnikiem dla firm, które pragną wykorzystać potencjał, jaki dają media społecznościowe w działalności biznesowej.
dr hab. Monika Ślufińska, prof. UJ

Praca jest ważna w kontekście potrzeby wypełniania luki informacyjnej w tym obszarze. Z pewnością poszerza ona zasób publikacji, jakie znajdują się na polskim rynku wydawniczym w analizowanym temacie. Książka może stanowić wartościowe uzupełnienie dla każdego, kto poszukuje wiedzy w zakresie social mediów.
dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW

Agnieszka Grzechynka (z d. Idzik) – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie uzyskała stopień Executive MBA. Wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, właścicielka agencji public relations Go Public, a także była, wieloletnia dziennikarka Faktów TVN oraz TVN24. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych oraz Polskiego Towarzystwa Stosunków Międzynarodowych, praktyk w obszarze marketingu internetowego, social mediów, public relations oraz dziennikarstwa. Autorka publikacji naukowych oraz wystąpień poświęconych wykorzystaniu mediów społecznościowych i nowych technologii informacji do budowania wizerunku osób, firm, instytucji, regionów i państw.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2021
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
204
Wymiary: 
156x232 mm
Waga: 
0.3 kg
ISBN: 
978-83-7614-507-5
Autor
Agnieszka Grzechynka
36,39 zł
taniej 30%
52,00 zł
cena det. za
egz.
Darmowa dostawa od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
Poczta Polska, list ekonomiczny0 zł
powyżej 75 złod 0 zł
Pocztex Kurier 48od 8.50 zł
paczkomaty InPost9.50 zł
stacje ORLEN8.50 zł
kioski RUCH8.50 zł
sklepy Żabka8.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
dacierade.pl
jaksiemodlic.pl
jaksiespowiadac.pl
swiecinapomoc.pl