Kontrowersje wokół oceniania pracy nauczyciela
Nota o książce
Wielość dyskusji i polemik na temat istoty i sensu zjawisk występujących w dokonującym się procesie przemian edukacyjnych w naszym kraju i na świecie staje się właściwą okazją do bardziej szczegółowych rozważań i podejmowania prób ustalenia prawidłowego znaczenia i rozumienia poszczególnych pojęć i zjawisk.
Problem główny, którego rozwiązaniu posłużyły przeprowadzone badania przybrał postać pytania: jaki jest stosunek nauczycieli do systemu kontroli i oceny ich pracy, jakie znaczenie mają oceny w ich funcjonowaniu zawodowym, czy odbierają je jako źródło wsparcia i pozytywną stymulację do pracy, czy traktują jako formę zawodowego przymusu? Innymi słowy zostało postawione pytanie: co sądzą nauczyciele o prodedurze, metodach i kryteriach oceniania ich pracy, jak odnoszą się do swoich doświadczeń w tym względzie, jaką wagę przywiązują do uzyskiwanych ocen?
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.