Kompetencje społeczne niepełnosprawnych intelektualnie
Nota o książce
Książka jest wynikiem analizy kompetencji społecznych w kontekście sytuacji życiowej wychowanków domów dziecka, niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym.
W pierwszym rozdziale zaprezentowano problematykę niepełnosprawności jako zjawiska społecznego oraz specyfikę funkcjonowania osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym. W rozdziale drugim omówiono kompetencje społeczne oraz ich rozwój u osób niepełnosprawnych intelektualnie. Trzeci rozdział zawiera blok zagadnień dotyczących domu dziecka jako miejsca integracji i socjalizacji z uwzględnieniem specyficznej sytuacji niepełnosprawnych intelektualnie wychowanków. Założenia metodologiczne badań znalazły omówienie w rozdziale czwartym. Kolejne rozdziały: piąty i szósty stanowią prezentację analizy i wyników badań własnych Autorki dotyczących katalogu kompetencji społecznych prezentowanych przez niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim i umiarkowanym w zakresie: samoobsługi, komunikacji, uspołecznienia i zajęć. Ostatni rozdział (siódmy) jest wynikiem próby opisania podejmowanych oddziaływań wychowawczych w procesie socjalizacji i usamodzielniania.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.