Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Nota o książce
Problematyka jakości życia stała się przedmiotem szczególnego zainteresowania badaczy różnych dyscyplin. Niestety, jakość życia uczniów niepełnosprawnych intelektualnie pozostaje poza zainteresowaniami naukowców. Publikacja zapełnia tę lukę. Jakość życia traktowana jest tutaj jako kategoria doświadczeniowa i łączy się z refleksyjną oceną życia. Osobiste przeżycia i refleksje nad tym, co odczuwamy i jakimi jesteśmy ludźmi, są istotne dla każdego człowieka.
Autorka przeprowadziła badania wśród 820 uczniów ze 147 zespołów klasowych (33 klas specjalnych, 99 klas integracyjnych i 15 klas ogólnodostępnych). Badaniami objęto również grupę rodziców i nauczycieli. Jakość życia ucznia w szkole, według dorosłych, została odniesiona do ocen wyrażanych przez samych uczniów.
Publikacja adresowana jest do kadry akademickiej na uczelniach pedagogicznych, którą ta praca może zmobilizować do dalszych badań nad jakością życia osób niepełnosprawnych. Odbiorcami mogą być także studenci kierunków pedagogicznych, szczególnie specjalności pedagogika specjalna, a także nauczyciele klas specjalnych oraz integracyjnych.
Towar z kategorii Outlet
Publikacja może zawierać następujące uszkodzenia: porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia kartek, zżółknięte strony itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Liczba egzemplarzy ograniczona.