Jak wychowywać dziecko? | wydawnictwowam.pl
Darmowa dostawa od 99 zł Mando.pl » Katechizmy »
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Jak wychowywać dziecko?

Jak wychowywać dziecko?

Próba odpowiedzi na odwieczne pytanie
książka
Maria Molicka
wydawca: 
Media Rodzina

Nota o książce

Jak wychowywać dzieci, żeby cieszyły się życiem, miały satysfakcjonujące relacje z innymi, dobrze  sobie radziły i osiągały sukcesy? To pytanie zadają sobie rodzice, opiekunowie i wychowawcy od dawna. Dzieci należy mądrze wspierać, kochać, ale też stawiać im granice. Jak to robić?

Maria Molicka podsuwa w tej książce wiele ciekawych rozwiązań, korzystając z własnego doświadczenia, a także bogatej literatury przedmiotu.

Książka podzielona jest na trzy duże części:

  • w pierwszej pisze o budowaniu relacji z dzieckiem i ogromnie ważnym aspekcie mowy;
  • druga porusza temat potrzeb psychicznych dziecka i ich zaspokajania;
  • w trzeciej natomiast – o wychowywaniu w duchu partnerstwa i dialogu.

Maria Molicka, dr psychologii klinicznej dziecka, to autorka metody nazywanej bajkoterapią. Jest to dziedzina z pogranicza nauki i sztuki. Wykorzystuje się ją do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak również wczesnoszkolnym. Autorka opublikowała osiem książek i wiele artykułów poświęconych roli bajek terapeutycznych (tekstów nacechowanych terapeutycznie) w budowaniu zasobów osobistych i w terapii. Wśród nich są dwa zbiory bajek terapeutycznych. Niektóre z jej książek zostały przetłumaczone i wydane na Litwie, Ukrainie, a także w Czechach.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2020
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
264
Wymiary: 
145x205 mm
Waga: 
0.42 kg
ISBN: 
978-83-8008-822-1

Tytuły tych samych autorów

29,00 zł
cena det. za
egz.
Wysyłka w dniu jutrzejszym
Darmowa dostawa od 99 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawySprawdź
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
AMDG
prezenty
Plakaty
WAM dla biznesu