Etyka w polskim public relations
Nota o książce
Ta książka, zaprasza do etycznego myślenia w public relations. Etyka ze swej istoty i definicji łączy ludzi, a nie dzieli, odwołuje się do podstawowych wartości, godzących różne teorie i systemy. Wymóg poszanowania człowieka, jego godności, potępienie oszustwa, pochwała życzliwości nie są własnością jakiegokolwiek pojedynczego kodeksu etycznego czy jednej religii. To jest fundament etycznego myślenia, na którym dopiero kształtują się różne teorie i rozwiązania, jak te elementarne wartości mogą funkcjonować w życiu i rozmaitych sytuacjach zawodowych. Problematyka dobra człowieka, jego praw oraz wolności była zawsze w polu widzenia filozofów i twórców kodeksów zawodowych. I stąd ta publikacja o ludzkich wartościach nie jest moralitetowym ćwiczeniem, opierającym się na uprzywilejowaniu jednej doktryny teologicznej, gdyż te wszystkie wartości, do których przestrzegania zachęcamy, są wspólne odczuciom czysto świeckim, a także wielkim religiom monoteistycznym. Na nich opierają się zasady etycznych kodeksów public relations.
Ze wstępu
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.