Twój koszyk jest pusty.
Etyka mediów w obronie wartości
książka
Michał Drożdż
Nota o książce
Prezentowana monografia naukowa dotycząca etyki w mediach ma oprócz prezentacji zagadnienia wyraźny postulat: aby przezwyciężyć medialną pogardę i zatroszczyć się o szacunek dla człowieka, jego wartości i godności. Autor przyjmuje trzy założenia na temat środków społecznego przekazu: (1) są przestrzenią nacechowaną aksjologicznie; (2) potrzebują wypracowania racjonalnych kryteriów wartościowania oraz (3) obiektywizmu opartego na badaniach empirycznych.
Publikacja składa się z następujących rozdziałów: W poszukiwaniu fundamentów etyczności mediów, Media przestrzenią wartości, Etyczna osłona i obrona wartości w mediach, Etyczne odsłony jakości dziennikarstwa.
Szczegółowe dane
Wydanie:
pierwszeRok wydania:
2019Oprawa:
miękkaLiczba stron:
416Wymiary:
160x225 mmWaga:
0.76 kgISBN:
978-83-7438-713-2Autor
77,00 zł
cena det. za
egz.Wysyłka w poniedziałek
Darmowa dostawa od 99 zł
Produkt dostępny w magazynie
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł