Etyka mediów w obronie wartości
Nota o książce
Prezentowana monografia naukowa dotycząca etyki w mediach ma oprócz prezentacji zagadnienia wyraźny postulat: aby przezwyciężyć medialną pogardę i zatroszczyć się o szacunek dla człowieka, jego wartości i godności. Autor przyjmuje trzy założenia na temat środków społecznego przekazu: (1) są przestrzenią nacechowaną aksjologicznie; (2) potrzebują wypracowania racjonalnych kryteriów wartościowania oraz (3) obiektywizmu opartego na badaniach empirycznych.
Publikacja składa się z następujących rozdziałów: W poszukiwaniu fundamentów etyczności mediów, Media przestrzenią wartości, Etyczna osłona i obrona wartości w mediach, Etyczne odsłony jakości dziennikarstwa.
Towar z kategorii Outlet
Publikacja może zawierać następujące uszkodzenia: porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia kartek, zżółknięte strony itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Liczba egzemplarzy ograniczona.