Etyka mediów w obronie wartości | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Etyka mediów w obronie wartości

Etyka mediów w obronie wartości

książka
Michał Drożdż
wydawca: 
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Nota o książce

Prezentowana monografia naukowa dotycząca etyki w mediach ma oprócz prezentacji zagadnienia wyraźny postulat: aby przezwyciężyć medialną pogardę i zatroszczyć się o szacunek dla człowieka, jego wartości i godności. Autor przyjmuje trzy założenia na temat środków społecznego przekazu: (1) są przestrzenią nacechowaną aksjologicznie; (2) potrzebują wypracowania racjonalnych kryteriów wartościowania oraz (3) obiektywizmu opartego na badaniach empirycznych.

Publikacja składa się z następujących rozdziałów: W poszukiwaniu fundamentów etyczności mediów, Media przestrzenią wartości, Etyczna osłona i obrona wartości w mediach, Etyczne odsłony jakości dziennikarstwa.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2019
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
416
Wymiary: 
160x225 mm
Waga: 
0.76 kg
ISBN: 
978-83-7438-713-2
Autor
Michał Drożdż
77,00 zł
cena det. za
egz.
Dostawa już od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0.00 zł
pliki do pobrania0.00 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy