Etyka mediów w obronie wartości | wydawnictwowam.pl
Deon.pl Darmowa dostawa już od 0 zł
Zadzwoń +48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-18.00
Etyka mediów w obronie wartości

Etyka mediów w obronie wartości

książka
Michał Drożdż
wydawca: 
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Nota o książce

Prezentowana monografia naukowa dotycząca etyki w mediach ma oprócz prezentacji zagadnienia wyraźny postulat: aby przezwyciężyć medialną pogardę i zatroszczyć się o szacunek dla człowieka, jego wartości i godności. Autor przyjmuje trzy założenia na temat środków społecznego przekazu: (1) są przestrzenią nacechowaną aksjologicznie; (2) potrzebują wypracowania racjonalnych kryteriów wartościowania oraz (3) obiektywizmu opartego na badaniach empirycznych.

Publikacja składa się z następujących rozdziałów: W poszukiwaniu fundamentów etyczności mediów, Media przestrzenią wartości, Etyczna osłona i obrona wartości w mediach, Etyczne odsłony jakości dziennikarstwa.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2019
Oprawa: 
miękka
Liczba stron: 
416
Wymiary: 
160x225 mm
Waga: 
0.76 kg
ISBN: 
978-83-7438-713-2
Autor
Michał Drożdż

Tytuły tych samych autorów

77,00 zł
cena det. za
egz.
Darmowa dostawa od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
Poczta Polska, list ekonomiczny0 zł
powyżej 75 zł0 zł
Pocztex Kurier 48od 8.50 zł
paczkomaty InPost9.50 zł
stacje ORLEN8.50 zł
kioski RUCH8.50 zł
sklepy Żabka8.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
dacierade.pl
jaksiemodlic.pl
jaksiespowiadac.pl
swiecinapomoc.pl