Twój koszyk jest pusty.
Nota o książce
Komunikaty i komunikacja w mediach to zawsze bardziej lub mniej bezpośrednia obecność człowieka, którego działania osadzone są w świecie możliwych do zlokalizowania i nazwania wartości i podlegają ocenie etycznej. Niniejsza książka podejmuje to zagadnienie, próbując je naświetlić z wielu perspektyw.
Praca zbiorowa, kolejny tom serii Etyka mediów. Składające się na publikację teksty zostały zebrane w czterech częściach: 1. Konteksty etyczne w mediach, 2. Etyczne wyzwania w nowych mediach, 3. Etyczność medialnego komunikowania politycznego, 4. Etyczność w mediach w kontekście marketingowym, psychologicznym i prawnym.
Szczegółowe dane
Tom:
15Wydanie:
pierwszeRok wydania:
2017Oprawa:
miękkaLiczba stron:
404Wymiary:
165x230 mmWaga:
0.78 kgISBN:
978-83-7793-569-9Seria wydawnicza:
Etyka mediówRedaktor
Michał DrożdżKlaudia Cymanow-Sosin
Tytuły tych samych autorów
39,00 zł
cena det. za
egz.
Darmowa dostawa od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
Poczta Polska, list ekonomiczny0 zł
powyżej 75 złod 0 zł
Pocztex Kurier 48od 8.50 zł
paczkomaty InPost9.50 zł
stacje ORLEN8.50 zł
kioski RUCH8.50 zł
sklepy Żabka8.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł