Nota o książce
Żyjemy w wieku, który postawił przed nauką wezwanie do zainteresowania się skutkami, jakie niesie ze sobą rozwój przemysłu i techniki. W czasach dokonujących się przeobrażeń środowiska ekologicznego szczególnego znaczenia nabiera kwestia relacyjności osoby do środowiska. (Fragment wstępu)
Dlatego też Autorka poświęciła swą uwagę analizie sytuacji psychologicznej dziecka w zależności od środowiska, w którym ono żyje, wychodząc z założenia, że zagadnienie to jest ważne dla psychologii, a wyniki tej analizy mogą być społecznie użyteczne.
Część pierwsza publikacji zawiera prezentację nurtu badań psychologii ekologicznej, a także koncepcji systemowego modelu środowiska w szczególności z uwzględnieniem mikro-, makro-, mezo- i exosystemów.
Druga część ma charakter empiryczny.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.