Edukacja zintegrowana w reformowanej szkole
Nota o książce
W publikacji autorzy próbują przedstawić, jak bardzo trudna i złożona jest edukacja zintegrowana oraz jak bardzo wszechstronnego przygotowania wymaga od nauczycieli. Tematy poruszane w monografii dotyczą m.in. pułapek zintegrowanego kształcenia, jego wyzwań, cieni i blasków reformy edukacji wczesnoszkolnej, ale także istoty społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych, możliwych typów integracji oraz trudności nauczycieli z poznaniem nauczania zintegrowanego.
Adresatami książki są kandydaci na nauczycieli, nauczyciele szkoły podstawowej nie posiadający kwalifikacji pedagogicznych. Treść pracy powinna zainteresować nauczycieli podnoszących swoje kwalifikacje zawodowe, kadrę naukową, nauczycieli - doradców i konsultantów oraz pracowników administracji oświatowej.
Towar z kategorii Outlet
Publikacja może zawierać następujące uszkodzenia: porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia kartek, zżółknięte strony itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Liczba egzemplarzy ograniczona.