Edukacja przedszkolna w teorii i praktyce
Nota o książce
Autorami kierowała intencja poszukiwania innowacyjnych rozwiązań pedagogiczno-praktycznych opartych na najnowocześniejszych badaniach empirycznych oraz doświadczeniach innych państw, zwłaszcza krajów Europy Zachodniej i krajów skandynawskich, w których edukacja przedszkolna zaznaczyła się najwyraźniej. Poszczególni autorzy próbują ukazać edukację przedszkolną z różnych punktów widzenia: instytucji przedszkolnej, nauczyciela, potrzeb rozwojowych dziecka oraz szans i zagrożeń w osiąganiu przez nie kompetencji i pozytywnych cech charakteru. Teksty wyszły spod piór zarówno profesorów, jak i adiunktów i asystentów oraz nauczycieli-praktyków zajmujących się w różnych aspektach edukacją przedszkolną.
Książka jest adresowana do nauczycieli przedszkoli, studentów, rodziców, władz oświatowych i polityków.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.