Nota o książce
Dzieciństwo jako kategoria społeczno-pedagogiczna jest przedmiotem zainteresowań historyków, psychologów, socjologów, pedagogów i przedstawicieli innych dyscyplin zajmujących się szeroko rozumianą edukacją.
Autorka opisuje je w świetle kryzysu i jego etiologii, wskazując że powinno być troską nas wszystkich, by nie było „dzieci bez dzieciństwa”, by nie naruszane były prawa lub dobra dziecka, o których można przeczytać w raportach rzecznika praw dziecka, literaturze pedagogicznej i publicystyce.
Na książkę składa się pięć rozdziałów:
- Dzieciństwo jako kategoria społeczno-pedagogiczna,
- Dzieciństwo w kryzysie w skali globalnej,
- Kryzys w rodzinie – pojęcie, typologia, źródła i diagnoza,
- Dzieciństwo na tle wybranych sytuacji,
- Pomoc i wsparcie dzieci w rodzinach.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.