Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim. Tom 2
Nota o książce
Podjęta w publikacji tematyka, której myślą przewodnią jest szukanie prawdy, uważam za bardzo aktualną i ważną przede wszystkim dlatego, że została ujęta wyjątkowo: prawda w aspekcie filozoficznym, pedagogicznym, antropologiczne podstawy prawdy o człowieku i wartość prawdy w procesach kształcenia.
Fragment z recenzji ks. prof. dr. hab. Zbigniewa Marka
Recenzowaną pracę uważam za cenny przykład analizy podstaw teoretycznych i filozoficznych oraz przyjętych instytucjonalnie założeń pracy uniwersytetu (ze szczególnym uwzględnieniem uniwersytetu katolickiego). W różnych swoich zakresach może ona stanowić przyczynek do procesu studiowania, zwłaszcza studentów kierunków pedagogicznych, przedmiot namysłu dla nauczycieli akademickich oraz inspirację dla obu tych grup w dynamizowaniu własnego działania, ukierunkowanego na poszukiwanie prawdy i czynienie z niej pożytku w praktyce (między innymi wychowawczej).
Fragment z recenzji dr hab. Lucyny Dziaczkowskiej