Czy pierwszy milion trzeba ukraść? | wydawnictwowam.pl
Deon.pl AMDG Katechizmy Darmowa dostawa
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Czy pierwszy milion trzeba ukraść?

Czy pierwszy milion trzeba ukraść?

Praktyczne zastosowanie wartości chrześcijańskich w biznesie
książka
Brian Engelland
tłumacz: 
Maria Dedio
wydawca: 
W drodze

Nota o książce

Kontynuacja i rozwinięcie książki Ethics Essentials for Business Leaders (Podstawy etyki dla liderów biznesu) oraz lektura obowiązkowa dla każdego, kto uważa, że udany biznes to nie tylko zysk, bo sukcesu firmy nie przelicza się jedynie na pieniądze, ale też na liczbę zadowolonych klientów i pracowników. Autor, przytaczając wiele przykładów i pisząc o ekonomii językiem zrozumiałym nawet dla laika, pokazuje, że ten, kto prowadzi własne przedsiębiorstwo, wciąż może – i musi – pozostać człowiekiem uczciwym, moralnym, działającym w zgodzie z nauką Kościoła katolickiego.

Na taką książkę czekałem! Nareszcie spojrzenie na biznes z perspektywy katolickiej bez kompleksów – zarówno bez porzucania starego Magisterium, jak i bez naiwności graniczącej niekiedy z pobożnym socjalizmem. Polecam.
Maciej Gnyszka – założyciel Towarzystw Biznesowych

Mocna strona książki to proste, czytelne i pogłębione przybliżenie praktycznych aspektów etyki w biznesie. Idzie ono w parze z osobą autora, który łączy doświadczenie biznesowe i edukacyjne z zaangażowaniem w życie Kościoła. Obserwujemy efekt synergii obu elementów na kartach tej książki.
Bernard Fruga – trener zarządzania i sprzedaży

Dobrze, jeżeli przedsiębiorczość jest bardziej filozofią życia, w której mamy mocno określone wartości. Pomagają nam one wytrwać i obrać właściwy kierunek w momentach, w których nie mamy żadnych podpowiedzi. Świat potrzebuje ludzi dobrych w tym, co robią, i dobrze jeśli są to rzeczy, które oni naprawdę lubią – wtedy praca nie męczy, bo jest realizacją wewnętrznej misji. Takiej pracy każdy z nas szuka. Ta książka na pewno pomoże w jej znalezieniu.
Katarzyna Gierczak-Grupińska – fundator i prezes Fundacji Firmy Rodzinne

W skrócie:

  • książka dla tych, którzy uważają, że udany biznes to nie tylko zysk, ale także zadowoleni klienci i pracownicy,
  • spojrzenie na biznes z chrześcijańskiej, katolickiej perspektywy,
  • przewodnik po etyce w biznesie,
  • poradnik na temat tego, jak zwiększać motywację pracowników i uczciwie rozwijać biznes,
  • książka, która pomaga odnaleźć prawdziwe wartości i pasję w biznesie,
  • autor – praktyk biznesu i wykładowca, łączący swoje doświadczenie z zaangażowaniem w życie Kościoła.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2022
Oprawa: 
miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 
232
Wymiary: 
130x205 mm
Waga: 
0.34 kg
ISBN: 
978-83-7906-532-5
Autor
Brian Engelland
Tłumacz
Maria Dedio

Tytuły tych samych autorów

39,90 zł
cena det. za
egz.
Dostawa już od 0 zł
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawy
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex Kurier 48od 10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
stacje ORLEN10.50 zł
kioski RUCH10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
prezenty
mando
outlet
obrazy