Twój koszyk jest pusty.
Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja
książka
Małgorzata Styśko
Nota o książce
Monografia z dziedziny psychologii społecznej dotycząca mechanizmów przypisywania winy oraz zagadnień związanych z myśleniem stereotypowym. Część pierwsza prezentuje podstawowe teorie pomocne w atrybucji winy, często nieobecne w języku polskim, druga - wyniki własnych badań autorki. Cenna lektura nie tylko dla psychologów i studentów psychologii, ale również socjologów, pedagogów, politologów i dziennikarzy.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.
Szczegółowe dane
Wydanie:
pierwszeRok wydania:
2007Oprawa:
miękka ze skrzydełkamiLiczba stron:
144Wymiary:
145x205 mmWaga:
0.23 kgISBN:
978-83-2350-298-2Autor
22,50 zł
taniej 10%
25,00 zł
cena det. za
egz.najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Koszty dostawySprawdź
powyżej 99 złod 0 zł
Pocztex10.50 zł
paczkomaty InPost10.50 zł
sklepy Żabka10.50 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł